ŽYMOS:
Elte+
#11 #13 #1944 #2021 #aktualu #akys #Aldrinas #Alergija #Alytus #amžiaus #amžių #Apgamai #apgaulė #apolo #apsėdimas #Architektūra #armstrongas #Artūras #Asteroidas #astrologija #ateitį #Ateiviai #atgal #atkurta #atšilimias #atsiranda #Audi #AUksinis #aukso #automobiliai #baimę #Baimė #baltas #Bangos #bausmė #baziliskas #bmw #bokštai #Bokštas #Bruožai #būtinybė #corvette #COVID-19 #CS:GO #daktarai #Dameris #dantys #darbas #daryti #DeLorean #depresija #dingęs #dinozaurai #diplodokas #Dirbtinė #Dopaminas #drebėjimas #driežai #Druska #DVASIOS #dykuma #Dyzelis #Džefris #E-tron #egiptas #Egzistuoja #Elte+ #endoplazminis #Energetiniai #Escobar #Europoje #Facebook #faktai #filmai #Galerija #genas #geriausi #geriausias #gėrimai #gintaro #Girtas #globalinis #Graikija #gražuolė #GT #gyvenimas #gyvūnai #hipopotomas #Horoskopas #įdomu #įdomūs #įdomybės #Inkstas #instagram #Internetas #Internetinis #iphone #išbrinksta #Įsimylėti #Išjungimas #išsimokėtinai #iššoka #iššoko #istorija #išvados #išvarymas #įveikti #jaguar #Japonija #JAV #Jeffrey #jekaterinos #Jėzus #jūra #kaip #kaita #Kalifornija #kambarys #kamuoliniai #kankina #Kardiganas #kas vyksta #kaskadininkai #katinas #Kaulai #kinija #klasikiniai #klimatas #Klounai #kodėl #Koma #komentarai #Konfliktas #Kontrolė #Korgis #korona #kosmosas #Kraujas #krepšinis #Kriptovaliuta #Kriptovaliutos #Kristus #kūnas #Laimė #laivas #lamborghini #langas #Lietuva #Liežuvis #ligos #Lisa #Lobis #lpro #Luvro #maistas #Malinauskas #mašina #Medicina #Meilė #mėlyna #Menas #mėnesis #menulis #Mergišiai #metais #miegančioji #Miegas #miestas #Minecraft #Mirę #Mirtis #mistika #mitas #mityba #mokslas #mokslininkai #moksliškai #Mona #monster #Moteris #Mumija #muziejus #naudinga #Naujienos #nebebijoti #negirdėti #NEgyvoji #neįtikėtini #nemiga #nemirtinga #Network #NFC #nugalėti #nurodinėjimas #nusikaltimas #oras #organizmas #Orlauskas #Pablo #padariniai #palėpė #palydovas #paranormalūs #pareigūnų #pasaka #Pasaulis #pasekmės #pasitikėjimas #Paskyra #patarimai #Patikrinta #Pekano #Pembrukas #Peruggia #PI #Pinigai #pirkiniai #pirštai #planeta #planetos #planktonas #plaukai #Poatostoginė #Pokemon #policijos #popetas #poroje #pranašauja #pranašumas #pražilimas #priežastys #pristabdys #profesorius #psichologija #psichopatai #pyragas #Radijo #RadiThor #raguotasis #receptas #reiškiniai #rekordas #reti #Riešutai #rūmai #rusija #šaltas #santykiai #Sapnai #Šarka #Sausio #šeimos #Seksas #senatvė #serialai #serijiniai #serijinis #siaubo #Siela #silpnybės #skalbimo #Skirmantas #skirtumas #skyrybos #sniegas #socialiniai #Socialinis #spalva #spalvos #spirale #sporto #sprendimas #stabdo #standford #Statybos #stebuklai #šunys #šuo #Sushi #susiraukšlėja #sutrikimas #sutuoktinis #Sužinok #sveikata #sveikatai #šviečia #švyti #Šypsena #technologijos #telefonai #telefonas #telefonu #Televizija #tikimybės #Tikroji #tinklai #Tinklas #top #Tracidijos #tylos #Tyrimai #uniforma #uodega #Užkasti #Užsienis #vagystė #vaiduoklis #Vaikai #Vaikinai #vaisiai #vaisingumas #Valiuta #valstija #Valų #vandens #vanduo #venera #venos #Vestuvės #vėžį #Vėžys #Vienaragis #Vilnius #Vincenzo #virusą #virusas #vorų #vynas #Vyrai #vyras #ypatingi #žaibai #Žaidimai #žemėlapis #žemės #Žiedai #ziema #Žili #žmogaus #žmogus #žmogžudžiai #žmonėmis #žmonės #žmonija #Zodiakai #Zodiakas #zona #žudikas


Kaip reaguoja žmogaus kūnas jam apsipirkinėjant

Kaip reaguoja žmogaus kūnas jam apsipirkinėjant
Kaip reaguoja žmogaus kūnas jam apsipirkinėjant

Kaip evoliucionavę žmonės, mes esame racionalūs, besikontroliuojantys pirkėjai. Mes pasveriame išlaidas ir gaunamą nauda, ​​palyginame kainas ir niekada neperkame vodovaudamiesi impulsų ar daugiau nei mums reikia. Ar ne?

Žvilgsnis į mūsų spintos ir spintelių įdubas yra mūsų klystamumo įrodymas. Kas iš mūsų nėra pagalvoję: „Ką aš sau galvojau, kai tai nusipirkau?“

Kai apsiperkate, jus apima įvairialypė sensorinė kampanija.

Labiausiai tikėtina, kad vis gi iš viso negalvojai. Arba bent jau ne taip aiškiai, kaip įprasta. Faktas yra tas, kad beveik kiekvienam pirkėjui įtakos turi aplinkos ženklai, apie kurių jie niekada nepastebi.

Mes taip vertiname savo smegenis, kad ignoruojame – likusio kūno įtaką tam, ką perkame. Bet fiziologiniai signalai veikia vis tiek mus paveikia net ir mūsų racionalias smegenis ir būtent jie daro didelę įtaką mūsų elgsenai apsipirkinėjant.

1. Pav. Kaip mūsų kūnai reaguoja į apsipirkimus?

Nors pirkėjai, įsitikinę savo pirkimo elgsenos racionalumu, gali nepaisyti galingos mūsų jutimų įtakos nuotaikai, norams ir norui leisti pinigus – mažmenininkai to nedaro. Kai apsiperkinėjate, jus apima daugelio krypčių sensorinė kampanija.

Į parduotuves dažniausiai einame intensyviausiu metų apsipirkimo sezonu. Nors pirkimas internetu vaidina svarbų vaidmenį, 98% pirkėjų vis tiek planuoja apsilankyti parduotuvėse. Prieš eidami ten patyrinėkite šį mini vadovą, kuriame rasite keletą būdų, kaip mūsų kūnas daro įtaką tam, ką perkame.

elte.lt rekomenduoja
  Energetinių gėrimų atsiradimo istorija - nuo radiacijos iki kofeino

Akys – Ar tikrai reikia to ką matome?

Spalvos sukuria daugiau nei vieną sceną. Jos yra apkraunamos simbolinėmis asociacijomis ir daro įtaką mūsų nuotaikai ir suvokimui. Raudona ir žalia yra vyraujančios sezono spalvos, štai kaip jos mus veikia.

Raudona spalva stimuliuoja ir suteikia energijos. Padavėjos, vilkinčios raudonai, gauna 14–26% daugiau patarimų nei padavėjos, dėvinčios bet kokios kitos spalvos uniformą. Kitas tyrimas parodė, kad pirkėjai „eBay“ parduotuvėse agresyviau siūlo produktus, rodomus raudoname, o ne mėlyname fone.

Žalia yra optimistinė spalva, susijusi su sėkme ir turtais. Taip pat įrodyta, kad tai teigiamai veikia kūrybą.

Nosis – Užuodžiate tai ką norite, ar ko reikia?

Nėrą ką pasakoti, visi kvapai tiesiogiai patenka į emocinius mūsų smegenų centrus. Jie turi unikalų sugebėjimą sukelti nuotaikas ir prisiminimus. Nenuostabu, kad „Bloomingdale’s“, „Jimmy Choo“, „Hugo Boss“, „Victoria’s Secret“ ir daugybė kitų mažmenininkų naudoja kvapus, kad paskatintų teigiamas ir asociatyvias nuotaikas bei sustiprintų mūsų suvokimą apie jų prekės ženklus ir produktus.

elte.lt rekomenduoja
  Paslaptis: Egipte rasta Mumija su auksiniu liežuviu

Tyrimai parodė, kad tinkamas kvapas gali padėti suvokti produkto kokybę ir paskatinti žmones ilgiau apsipirkinėti.

Tas esminis atostogų kvapas… pušis gali sukelti laimės jausmą, žemišką sveikumą ir nostalgiją. Tinkamas derinys, kad ankstyvieji atostogų pirkėjai nusiteiktų pirkti. Kitas atostogų pamėgtas kvapas – pipirmėtė – padidina fiziologinį susijaudinimą ir įsitraukimą bei sukuria budresnius pirkėjus.

2. Pav. Ar perkame tai ko mums reikia?


Ausys – paklausykite, su jumis kalbasi prekės

Jei kada nors žiūrėjote filmą be garso takelio, žinote muzikos galią kurti nuotaikas ir sustiprinti emocijas. Tokios klasikos kaip „Pasidaryk sau linksmas Kalėdas“ įkvepia žmones atostogų dvasiai, kuri daugumai taip pat yra išleidimo ir dovanojimo nuotaika.

Dar svarbiau, kad klasikinė šventinė muzika kelia nostalgiją. Naujausi tyrimai rodo, kad nostalgija pakelia teigiamą nuotaiką ir padeda žmonėms jaustis geriau. Jie jaučiasi labiau susiję su kitais ir randa savo gyvenime tęstinumą ir prasmę.

Nostalgija žadina praeitį rausvoje migloje. Ypač neapibrėžtais ekonominiais laikais nostalgija perkelia žmones iš dabarties į laiką, kuris jaučiasi pozityvesnis ir labiau kontroliuojamas. Galų gale, nesvarbu, kokia buvo jūsų praeitis, jūs žinote, kas nutiko toliau, ir tai priverčia gyvenime jaustis užtikrinčiau.

Šaltinis:

KITI DOMĖJOSI:

Komentarai

El. pašto adresas nebus skelbiamas.